Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij aby zobaczyć informacje o Cookies w Wikipedi.

Regulamin sklepu


1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.stonplast.pl, prowadzi m.in. sprzedaż wysyłkową następujących towarów: parapety, deski, blaty, schody, kominki, kostka granitowa, piaskowiec.

2. Zamówienia są przyjmowane poprzez strony www.stonplast.pl , oraz telefonicznie lub pocztą elektroniczną (dane teleadresowe podane są w zakładce KONTAKT).

3. Transport - szczegóły dotyczące kosztów dostawy ustalane są indywidualnie do każdego zamówienia po konsultacji telefonicznej lub pocztą e-mail.

4. W dniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia należy doknać wpłaty w wysokości 30 % wartości zamówienia.

Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest dokonanie wpłaty w siedzibie firmy lub na rachunek firmy.

Proponujemy następujące formy płatności:
   - za zaliczeniem pocztowym: zapłata listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki
   - przelewem na konto

„TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J.
59-700 Bolesławiec Śl.
ul. Gdańska 31

w temacie wpłaty proszę koniecznie podać nr zamówienia

5 Wszelkie dane wpisane przez klienta nie są przez nas udostępniane innym firmom lub osobom trzecim bez wiedzy i zgody klienta. Informacje te są przechowywane zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych, DU nr 133 poz.883. Administratorem danych jest firma „TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J. , mająca swoją siedzibę w Bolesławcu 59-700, ul. Gdańska 31. Dane te nie są udostępnione osobom trzecim, a wykorzystywane jedynie w celach marketingowych.
W sprawach nieuregulowanych tym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

6 Wszystkie zapytania prosimy kierować:

e-mail: stonplast@stonplast.pl
tel. (075) 644-92-98
tel./fax (075) 644-92-97

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1 Wypełniając formularz rejestracyjny klient potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, podanie dokładnego adresu i nr telefonu.

2 Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli miedzy innymi dane klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem, jego adres e-mail jest nieprawidłowy.

3 Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie, a ceny nie są ofertą a jedynie zaproszeniem do składania ofert (w myśl art.71 Kodeksu Cywilnego). Ceny mogą w każdej chwili ulec zmianie, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany (zmiana kursu walut, lub zmiana cen producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy towarów zamówionych przez Klienta sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulować zamówienie.

4 Z każdym nowym użytkownikiem, po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego, kontaktuje się w ciągu 48h przedstawiciel firmy w celu potwierdzenia danych osobowych (lub firmy) - tzw. autoryzacja klienta. Do tego czasu można dokonać zapłaty tylko w formie przedpłaty na konto (przelewem). Po uzyskaniu autoryzacji dostępne są obie formy płatności.

REALIZACJA

1. Po złożeniu zamówienia dostaniecie Państwo potwierdzenie e-mailem, które jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji. List jest wysyłany automatycznie. W liście otrzymacie Państwo nr zamówienia, którym należy posługiwać się w kontaktach z obsługą sklepu. W przypadku płatności przelewem zamówienie realizowane jest od momentu uzyskania od banku potwierdzenia wpłaty.

2. Termin realizacji dla większości produktów wynosi do 10 dni roboczych i liczony jest od następnego dnia roboczego.
- z przyczyn technicznych może się zdarzyć, że zamieszczony na witrynie produkt będzie czasowo niedostępny u naszego dostawcy i nie będziemy mogli zrealizować zamówienia. 
  - w przypadku wyjątkowych sytuacji wydłużenia czasu realizacji skontaktuje się z państwem reprezentant naszej firmy.
  - w przypadku przelewu termin realizacji jest liczony od dnia wpłynięcia pieniędzy na konto.

3. Nie ma konieczności wysyłania potwierdzenia przelewu - czekamy aż wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
  - w przypadku zmian w zamówieniu termin realizacji jest liczony od dnia ostatniej modyfikacji
  - forma płatności nie wpływa na termin realizacji zamówienia
  - nie potwierdzamy telefonicznie terminu wysyłki

WYSYŁKA

1. Transportem przesyłki zajmuje się losowo wybrana firma kurierska. Koszt przesyłki pokrywa odbiorca. O kosztach przesyłki klient zostanie poinformowany wkrótce po złożeniu zamówienia pocztą elektroniczną.

Termin dostarczenia - czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania.

2. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik sklepu skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.

3. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru. Punkt sprzedaży:

„TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J.
59-700 Bolesławiec Śl.
ul. Gdańska 31

 Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się w celu umówienia się na odbiór.

GWARANCJA

1. Towar jest nowy i objęty rękojmią zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia reklamacji prosimy odesłać produkt na adres:

„TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J.
59-700 Bolesławiec Śl.
ul. Gdańska 31

  - tylko w tym wypadku będzie można dokonać naprawy, wymiany lub zwrotu.

2. O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany przez e-mail. Zwrot towaru odbywa się wyłącznie na koszt zwracającego.

3. Termin rozpatrzenia reklamacji to 21 dni od dnia otrzymania wadliwego towaru przez właściciela sklepu dostępnego pod adresem www.stonplast.pl.

4. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

REKLAMACJA I ZWROT TOWARU

1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie.

2. Firma „TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J. - właściciel Internetowego Sklepu www.stonplast.pl nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo.

3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.

4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail

Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:

„TEMIWA” PPUH EXP-IMP Sp.J.
59-700 Bolesławiec Śl.
ul. Gdańska 31

Powrót